Тиждень безпеки дорожнього

2019-11-15

/Files/images/Подорож у країну Світлофорію.jpg

В рамках Тижня безпеки дорожнього руху в Черняхівському НВК були проведені ряд виховних заходів, які були спрямовані на попередження дорожньо-транспортного травматизму.

В 2 класі проведена бесіда «Моя поведінка в різних ситуаціях на дорозі». В ході бесіди учні розбирали різні ситуації, які можуть виникнути на дорозі і розфарбували відповідні розмальовки.

З метою запобігання дитячому дорожньо-транспортному травматизму, формуванню навичок безпечної поведінки на вулицях і дорогах, удосконалення і узагальнення знань з безпеки дорожнього руху, правил пішоходів, безпечного поводження під час руху до школи і додому з учнями 3 – 4 класів була проведена бесіда «Безпечний шлях від дому до школи» та вікторина «Чи знаєш ти правила дорожнього руху». З метою ознайомлення учнів з місцями безпечного переходу проїжджої частини дороги, із дорожніми знаками, закріплення і актуалізації знань учнів про дорожній рух і правила безпечної поведінки на вулицях; розвитку пізнавального інтересу, уміння орієнтуватися на вулицях села; виховування культурної поведінки на вулицях був проведений єдиний урок з безпеки дорожнього руху «Безпека дитини на дорозі

Учні 5 класу разом з першокласниками здійснили «Подорож в Країну Світлофорію». В ході подорожі учні дізналися як виникли дорожні знаки і переходи через вулицю. П’ятикласники розповіли учням 1 класу правила дорожнього руху у віршах, як виник світлофор та розглянули разом з казковим героєм Буратіно основні правила переходу вулиці пішоходами. Світлофор Іванович та учні 5 класу по черзі провели з молодшими учнями ігри «Неуважний пішохід», «Заборонено – дозволено», «Перехід», «Червоний, жовтий, зелений», «Світлофорик».

З учнями 8 класу була проведена виховна година «Автомобіль, дорога, пішохід» у формі вікторини з правил дорожнього руху. Метою виховної години було поглибити знання учнів з правил дорожнього руху; продовжити формування уяви школярів про безпеку дорожнього руху під час пересування по вулицям та дорогам; закріпити навички виконання основних правил руху з метою попередження дитячого травматизму. З цією метою у ході виховної години був проведений іспит на знання правил дорожнього руху для учасників дорожнього руху. Потім клас був поділений на команди "Автомобіль" і "Пішохід", кожній з команд задавалися питання на які вони давали відповіді по-черзі . Також було завдання на час хто швидше складе розрізаний дорожній знак. Наприкінці виховної години діти побували учасниками швидкої допомоги, ознайомилися з найпростішими препаратами надання першої медичної допомоги на випадок транспортної пригоди .

З метою обґрунтування важливості дотримання безпечної та відповідальної поведінки на дорозі задля збереження життя та здоров’я школярів у 9 класі була проведена година спілкування «Безпека на дорозі – безпека життя». В ході неї було розкрито сутність поняття «безпека» та визначено фактори ризику, що викликають дорожню аварійність. Учні дізналися, саме яких правил повинні дотримуватися всі учасники дорожнього руху та закріпили їх в ході вікторини «Найрозумніший», де одна група учнів була «Водії», а інша – «Пішоходи». Наприкінці години спілкування вчитель наголосив на необхідності дотримання правил дорожнього руху, бо вони є запорукою подальшого благополуччя для всіх.

З метою вдосконалення знань та вмінь учнів з правил дорожнього руху у 10 класі проведена бесіда - тренінг «Організація дорожнього руху. Правила безпеки при переході вулиці». Під час тренінгу учні класу зазначили, що життя у кожної людини єдине і неповторне, і тому кожен повинен його берегти. Цієї мудрої і дуже важливої науки повинні вчитися постійно, щоб одержані знання стали стійкими переконаннями і нормою життя. Учні дійшли висновку, що одним із найголовнішим правилом життя є правила безпечної поведінки на вулицях і дорогах. Учні класу закликали усіх присутніх не забувати найважливішого правила свого життя і здоров’я – правила поведінки на вулицях. Тільки пильність і обережність збережуть усім життя.

В 11 класі була проведена виховна година «Правила дорожнього руху», в ході якої учні ще раз нагадали одне з головних завдань: щоб зберегти здоров’я і життя, всі повинні строго дотримуватись правил вуличного руху. Пригадали, на які частини ділиться дорога і як слід рухатися по них. В ході вправи «Віднови ланцюжок», учні познайомилися зі шляхом створення сучасного автомобіля. Вкінці заняття діти дійшли висновку: щоб уберегти своє життя від нещасних випадків на дорозі, потрібно дотримуватися правил дорожнього руху.

Учні 3 – 6 класів намалювали малюнки про дотримання правил дорожнього руху.

Кiлькiсть переглядiв: 41

Коментарi